مراحل ثبت سفارش :

1 – انتخاب مدل نرده یا حفاظ .
2 – استعلام قیمت از سایت و تایید آن توسط تیم پشتیبانی .
3 – هماهنگی زمان تحویل و تایید قیمت توسط کارفرما .
4 – عقد قرار داد یا ارائه فاکتور به کارفرما .
5 – ارسال متریال مصرفی (جنس خام نرده یا حفاظ ) به محل اجرای پروژه .
6 – واریز 60 الی 70 درصد مبلغ فاکتور به حساب کارگاه مد استیل به عنوان پیش پرداخت (که این پیش پرداخت معمولا 90 درصد مبلغ متریال مصرفی است) .

7 – اجرا و نصب نرده یا حفاظ در محل پروژه و تسویه کامل فاکتور .

چگونگی سفارش محصولات:

– استعلام قیمت محصولات از سایت :استعلام قیمت به این صورت می باشد که کارها و مدل هایی که روی سایت قرار گرفته اند توسط مشتری بررسی می شوند و اگر مدلی مد نظر مشتری باشد که در سایت موجود نیست از طریق ارسال عکس یا نقشه به شبکه های اجتماعی ما برای استعلام قیمت و یا ساخت کار مربوط توسط  تیم مد استیل مطلع شود.

– بعد از انتخاب مدل مد نظر با توجه به راه های ارتباطی گوناگون شما مشتری عزیز با تیم پشتیبانی ما می توانید از اطلاعاتی چون قابل ساخت بودن یا نبودن مدل مد نظر ،تاریخ تحویل،شرایط تحویل(درب منزل،درب کارگاه) ،شکل و نحوه ساخت،شکل و نحوه ی اجرا(پیچی یا جوشی بودن ، سنگین یا سبک بودن متریال مصرفی و …) مطلع شوید .

– ثبت سفارش توسط مشتری یا اپراتور سایت و ارائه پیش فاکتور به مشتری

– توافق مبلغ پیش پرداخت مندرج در پیش فاکتور یا شرایط پرداخت بیعانه در پیش فاکتور با مشتری.

– پرداخت 60 الی 70 درصد مبلغ پیش فاکتور که غالبا قیمت تامین مواد اولیه اعم از جنس استیل ، آهن یا یراق آلات کار می باشد.(این نکته قابل ذکر است که به علت بالا بودن قیمت متریال مصرفی کارگاه از تامین تمام این مبلغ معذوریم.)

– تایید سفارش توسط پشتیبانی و ارائه فاکتور به مشتری و سپس قرار دادن سفارش در صف اجرای کارگاه مد استیل.